O nas
Nazywamy się Klaudia Leclercq i Jarosław Antoniak i razem tworzymy kontent ASMR pod nazwą: Klaudia Leclercq ASMR.
Nasza przygoda z ASMR zaczęła się dość nietypowo bo od biżuterii ciążowej.
W reklamie produktów chcieliśmy wykorzystywać dźwięki wywołujące ASMR.
Żeby się dobrze przygotować zaczęliśmy coraz głębiej poznawać zjawisko ASMR, jego prozdrowotne właściwości i zrozumieliśmy, że właśnie to jest naszym powołaniem.
ASMR stało się światowym fenomenem i wiele firm wykorzystuje je w swoich działaniach marketingowych (np. IKEA, Netflix, KFC, Lindt, Coca Cola)
Dodatkowo badania potwierdzają prozdrowotne działanie ASMR, o czym mówiliśmy będąc gośćmi Dzień Dobry TVN: https://dziendobry.tvn.
Autonomous Sensory Meridian Response bo tak rozwija się ten skrót, to najprościej mówiąc przyjemne uczucie mrowienia w okolicach głowy, ramion i kręgosłupa, które jest wywołane przez konkretny bodziec (wyzwalacz, trigger).
Bodźcami odpowiedzialnymi za reakcję ASMR są wyzwalacze dźwiękowe, wizualne, zapachowe, dotykowe oraz smakowe.
Nasza działalność opiera się przede wszystkim na doznaniach słuchowych i wizualnych.
Klaudia Leclercq ASMR w mediach społecznościowych
Na TikToku jako pierwsi w Polsce zaczęliśmy prowadzić codziennie relaksacyjne live’y od 22:00, które odwiedza kilkadziesiąt tysięcy ludzi – na jednej transmisji rekordowo mieliśmy 9,3 tys online (w danej chwili) a standardem jest około 1,5 tys. – co na polskim TikToku jest rekordem.
Dostajemy wiele wiadomości od widzów, że bardzo pomagamy im one w walce z bezsennością, w relaksie, wyciszeniu, odstresowaniu. Niektórzy oglądają nas całymi rodzinami…. Wielu uczniom i studentom nasze działania pozwalają skoncentrować się przed egzaminami bądź innymi ważnymi zajęciami. Mamy także widzów dla których nagrywaliśmy dedykowane materiały. Pomagają one w trudnych chwilach osiągnąć równowagę ( w stanach lękowych itp.)
Jesteśmy jedynymi twórcami ASMR w Polsce ze zweryfikowanym kontem na Tiktoku i ponad 702 tys. obserwujących a ilość codziennie rośnie.
https://www.tiktok.com/@
Na Instagramie jest z nami ponad 22 tys. obserwujących.
Na YouTube mamy 63 tys. osób i razem tworzymy to miejsce: https://www.youtube.com/channel/UCE3aZsfN8B_huRrGggGp6JA
Staramy się także edukować i wspieramy akcje charytatywne:
- https://youtu.be/382Ya3Sk3c0 tutaj poruszamy temat samobadania piersi wspierając kampanię Dotykam = Wygrywam
- Dwukrotnie wystawiliśmy na aukcję godzinny prywatny live ASMR aby wesprzeć WOŚP, gdzie udało nam się uzbierać prawie 1200,- zł.
- Wsparcie promocyjne na 30-lecie działalności Polskiej Akcji Humanitarnej PAH

Ostatnie współprace:
Komputronik
Kinderkraft
Lay’s Polska
Tidal
Lidl Polska
Unia Europejska
Fluff
Motorola Polska
Sexed PL
Polska Akcja Humanitarna
EMPIK Go
Oceans Apart
Waterdrop
Denley
Miya Cosmetics
Przysnacki
Lubella
Hotel Manor House
Prasa o nas:
Dzień Dobry TVN
Kozaczek
Telemagazyn
Interia
RAP News
